آسیاب صنعتی: بهترین قیمت اسیاب نیمه صنعتی، خرید آسیاب صنعتی در اصفهان و ایران، اسیاب مواد معدنی و شیمیایی | آسیاب برقی صنعتی کوچک و بزرگ ادویه عطاری و شکر

قوانین و مقررات

  1. کلیه آسیاب های تولید یوزیران دارای گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.(دستگاه هایی که یوزیران تولید نکرده و صرفا فروشنده است شامل این بند نمیشود)
  2. مشتریان موظف هستند قبل خرید، از قابل آسیاب بودن مواد خود با دستگاه انتخابی، بوسیله تماس با کارشناسان ما مطمین شوند. بدیهی است مسئولیت خرید اشتباه بر عهده مشتری خواهد بود.
  3. پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود در سایت امکان پذیر است.
  4. ارسال محصولات با حجم کوچک از طریق چاپار و تیباکس بصورت پس کرایه طی ۴ تا ۶ روز کاری ارسال میگردد. برای روش های پست و یا باربری قبل از خرید با پشتیبانی هماهنگ کنید.
  5. سفارش آسیاب صنعتی و مدت زمان ساخت دستگاه در صورت عدم وجود از طریق کارشناس به خریدار اعلام می شود.
  6. کلیه دستگاه ها قبل از ارسال تست می گردد.
  7. در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان بازگشت کالا به مدت ۷ روز از دریافت کالا امکان پذیر است. رعایت شرایط زیر به منظور استفاده از شرایط بازگشت ۷ روزه الزامی است:
  • استفاده نکردن از محصول.
  • سالم بودن محصول از لحاظ فیزیکی و فنی.
  • مخدوش نشدن بسته بندی محصول (در صورت داشتن بسته بندی).
  • محصول به سفارش مشتری ساخته نشده باشد.

در این حالات هزینه بازگشت محصول بر عهده خریدار خواهد بود.

 

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی محصول و یا در بسته بندی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت محصول، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد پشتیبانی یوزیران رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی و یا مغایرت با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت ، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت محصول مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد.

در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی در محصول حداکثر تا زمان دو روز کاری پس از دریافت محصول، مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی یوز ایران رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد

برای محصولات و دستگاه‌هایی که طبق سفارش و درخواست خریدار ساخته می شوند، ۵۰ درصد مبلغ پیش فاکتور (قرارداد) پس از تایید واحد فروش، به عنوان پیش پرداخت ساخت و باقی مبلغ، زمان آماده شدن محصول از طریق شماره حساب های اعلامی دریافت می‌گردد.
در صورتی که خریدار به هر دلیلی دستگاه یا محصولاتی را که برای ساخت؛ سفارش داده تحویل نگیرد، پس از اتمام پروسه ساخت و تسویه کامل مبلغ پیش فاکتور، کالای ساخته شده تا ۱۵ روز در انبار به صورت امانت نگه‌داری می‌شود .
پس از پایان این زمان در صورت نیاز به نگه‌داری بیشتر و امکان ادامه این کار، با موافقت شرکت سازنده و پرداخت هزینه انبارداری، دستگاه در انبار نگه‌داری می‌شود . در غیر اینصورت شرکت سازنده هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت وارد شده به دستگاه نخواهد داشت.
همچنین در صورتیکه خریدار در هر مرحله از ساخت و قبل از تحویل محصول، از خرید خود منصرف شود، طبق بند ضرر و زیان قرارداد ساخت، ۳۰درصد کل مبلغ قرارداد به عنوان ضرر و زیان کسر میشود.