آسیاب صنعتی: بهترین قیمت اسیاب نیمه صنعتی، خرید آسیاب صنعتی در اصفهان و ایران، اسیاب مواد معدنی و شیمیایی | آسیاب برقی صنعتی کوچک و بزرگ ادویه عطاری و شکر

بهترین آسیاب شکر | آسیاب صنعتی شکر ساب

بهترین آسیاب شکر(sugar mill) یا شکرساب صنعتی برای هر کسب و کاری چیست؟ در این مقاله به کاربرد شکر آسیاب ی در صنایع مختلف میپردازیم. ظرفیت های متفاوت دستگاه آسیاب شکر را در نظر میگیریم. سپس در مورد کارکرد هر اسیاب شکر توضیحات خواهیم داد.
همانگونه که مطلع هستیم شکر در غذا های ایرانی و شیرینی های سنتی استان های ایران کاربرد بسیار دارد. این پودر سفید میتواند خوشمزگی زیادی به غذا یا خوراکی های ما بدهد. در اکثر موارد از شکر سابیده شده(آسیاب شده) استفاده می شود. اگر مثل نویسنده این متن به شیرینی جات علاقه شدیدی داشته باشید. از قرچ قرچ شکر هنگام خوردن کیک بیزارید. دلیل این اتفاق پودر نبودن شکر و عدم اختلاط آن است. این عدم اختلاط به حل نشدن شکر منجر میشود. همچنین خوراک زنبور ها از شکر تامین می شود. زنبور میتوان شکر میکرونیزه را بخورد. پس اسیاب شکر به کمک زنبور داران می آید(خوراک زنبور عسل).

بهترین آسیاب شکر برای کیک، بیسکوئیت، شکلات یا شهد زنبور عسل

 

کاربرد پودر شکر و اسیاب در صنایع مختلف:

آسیاب شکر در صنایع و کارخانجات کیک و بیسکوئیت.

اسیاب شکر برای شکلات.

آسیاب شکر برای تولید شهر زنبور عسل.

آسیاب شکر برای تولید پودر قنادی خانگی.

 

انواع آسیاب صنعتی شکر جهت مصارف خانگی – مصارف صنعتی کارخانجات – مصارف قنادی های کوچک

 

۱- آسیاب گهواره ای UI-124:

عکس از کنار و حالت الاکلنگی و گهواره ای آسیاب صنعتی رومیزی شش تیغه ای UI-124 یوزیران

این دستگاه آسیاب کوچک رومیزی تکفاز ولی پرقدرت به یک مخزن ۴٫۵لیتری مجهز است. شما هر بار تا ۳لیتر شکر در مخزن جا می دهید. سپس درب آسیاب را میبندید. بست های آن را سفت نمایید. کلید روشن شدن را بزنید. موتور ۳اسب(۲۴۰۰وات) برند بوش این دستگاه شروع به حرکت مینماید. دور موتور در این دستگاه ۲۸هزار در دقیقه بود و در کمتر از یک دقیقه تمام شکر شما به پودر هایی تا ۵۰میکرون تبدیل خواهند شد. خروجی این دستگاه مناسب خوراک زنبور عسل میباشد. همچنین این شکر برای تولید شکلات صبحانه خانگی کاربرد دارد.

خروجی این دستگاه آسیاب روزانه ۵۰کیلوگرم میباشد. ولی برای تولید پودر شکر تا ۷۰کیلو در روز هم میتوان بهره برد. البته توجه فرمایید که این میزان باید به مراتب زده شود. یکباره نمیتوان به این عدد دست یافت.

 

مشخصات فنی آسیاب الاکلنگی UI-124:

  • مخزن با ضخامت ۶میل ظرفیت ۴٫۵لیتر (۳لیتر قابل استفاده) استیل.
  • تیغه استیل ۶پر( اصطلاحا شش تیغ) استیل با ضخامت۳میلی متر.
  • موتور ۳٫۱اسب(۲۴۰۰وات ساعت) با دور ۲۸۰۰۰ برند بوش.
  • سیتم گهواره برای تخلیه آسان و پودر یکدست.
  • دارای بست های حرفه ای درب
  • طول سیم۱۲۰سانتی متر
  • گارانتی و خدمات پس از فروش یوزیران
خرید آسیاب UI-124

 

 

۲- آسیاب رومیزی ورودی خروجی دار مجهز به توری مدل UI-121:

آسیاب صنعتی رومیزی حرفه ای مدل UI-121 یوزیران

از آسیاب رومیزی حرفه ای یوز ۱۲۱ در مواقعی که ماده سخت و خشک است استفاده میگردد. ماننده زردچوبه، سنگ معدنی و مواد شیمیایی. این دستگاه قابلیت ورودی خروجی و توری سایز کننده را دارا است

گل سر سبد همه آسیاب های رومیزی دستگاه اسیاب UI-121 یوزیران است. این دستگاه آسیاب تمام مشخصه های یک دستگاه آسیاب حرفه ای را در خود جای داده. بدنه استیل، سرعت عمل، توری جدا کننده مواد، سه پره چکشی استیل دوبل به همراه یک موتور ۲٫۸اسب(۲۱۰۰وات) از برند بوش شاخصه این دستگاه اسیاب رومیزی شکر است.

شکر از بارریز دستگاه آسیاب UI-121 وارد مخزن عملیاتی میگردد. سه پره دوبل و دنده ها در کسری از ثانیه شکر را به پودر تبدیل میکند. پودر شکر توسط توری به کیسه تخلیه واردمیشود. گرد و غبار ناشی از خردایش توسط بگ فیلتر گرفته خواهد شد.

خروجی استاندارد روزانه این دستگاه ۵۰کیلوگرم است. برای شکر تا ۱۰۰کیلوگرم در روز خروجی خواهد داد. دستگاه آسیابUI-121 از موتور های اسپید بوش بهرمند است.

این دستکاه اسیاب شکر رومیزی حرفه ای مناسب قنادی های کوچک یا تولیدی های شیرینی خانگی و سنتی است.

 

مشخصات فنی آسیاب UI-121:

  • بدنه استیل استنلس
  • سه تیغه دوبل چکشی ضخیم استنلس استیل
  • مجهز به ۴عدد توری سایز ( ورودی-خروجی یا استدی استیت)
  • مجهز به فیلتر غبار گیر( بگ فیلتر)
  • موتور ۲٫۸اسب(۲۱۰۰وات) ۲۸۰۰۰دور از برند بوش
  • فن خنک کننده موتور
خرید آسیاب UI-121

 

۳- آسیاب صنعتی شکر برای کارخانجات شیرینی و شکلات | آسیاب شکر ساب صنعتی سه فاز

اسیاب صنعتی شکر | آسیاب شکر ساب سه فاز

دستگاه آسیاب صنعتی  مخصوص شکر یک دستگاه اسیاب تمام عیار است. وجود چندین ردیف خردایش قبل رسیدن به توری همچنین استفاده از دو مکانیزم ضربه ای و سایشی دستگاه آسیاب صنعتی مخصوص شکر را منحصر به فرد نموده است. اگر شما قبلا از دستگاه آسیاب های معمول استفاده کرده باشید. این دستگاه آسیاب قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

خروجی ریز بینظیر این دستگاه آسیاب در کنار عدم گرد و غبار از شاخصه های این دستگاه آسیاب تخصصی شکر است. دستگاه های معمول بازار با کشیدن شکر بر روی توری کار میکنند. در نتیجه پودر خروجی دستگاه های آسیاب دیگر کمی از توری ریز تر است و فرصت ریز تر شدن را ندارند. ولی این دستگاه اسیاب حرفه ای شکر را چندین بار قبل از رسیدن به توری با ضربه خرد میکند. مکانیزم دیسکی این دستگاه نیز باعث ساییدن شکر ها بر روی یکدیگر میشود. سپس پره نهایی کار را تمام خواهد کرد. شکر ها را بر روی توری خرد میکند. در نتیجه این دستگاه از سه روش همزمان برای خردایش شکر استفاده میکند.

از دیگر مزیت های این دستگاه آسیاب خروجی نرم شکر بدون گرد و غبار است.

خرید آسیاب صنعتی شکر سه فاز

 

 

شما میتوانید از طریق تماس با شماره های زیر با مشاوران یوزیران در کشور ایران آسیاب حرفه ای شکر کسب و کار خود مشورت نمایید.

شماره دفتر آسیاب یوزیران

شماره کارخانه یوزیران