آسیاب صنعتی: بهترین قیمت اسیاب نیمه صنعتی، خرید آسیاب صنعتی در اصفهان و ایران، اسیاب مواد معدنی و شیمیایی | آسیاب برقی صنعتی کوچک و بزرگ ادویه عطاری و شکر

نحوه خرید آسیاب صنعتی از اصفهان

در این مقاله به نحوه خرید مشتریان اصفهانی برای خرید دستگاه آسیاب در اصفهان میپردازیم. مدت زمان آماده شدن هردستگاه آسیاب را بررسی نموده، نحوه پرداخت قیمت اسیاب صنعتی در اصفهان را بیان میکنیم.

دستگاه های آسیاب صنعتی به دو دسته:

۱- آسیاب آزمایشگاهی یا رومیزی سایز کوچک

۲-آسیاب صنعتی سه فاز سایز بزرگ

تقسیم میگردند. در ادامه به تفاوت خرید این دستگاه ها میپردازیم.

 

۱- خرید دستگاه آسیاب های صنعتی رومیزی یا آزمایشگاهی در اصفهان:

آسیاب رومیزی عطاری و تجاری آزمایشگاهی

آسیاب صنعتی گهواره ای و آسیاب چکشی رومیزی

این دسته از آسیاب ها بصورت سری کاری و انبوه تولید میگردند، همواره موجود است. مدت زمانی که طول میکشد تا این نوع ازدستگاه های آسیاب  در اصفهان به دست شما برسد بستگی به نوع خرید از همان لحظه تا یک روز میباشد. شما میتوایند با مراجعه حضوری به دفتر فروش شرکت واقع در اصفهان، شهرک صنعتی دولت آباد(فلکه تاکسی رانی اصفهان) دستگاه خود را تحویل بگیرید یا توسط پیک برای شما ارسال گردد.

 

کاربرد دستگاه آسیاب تجاری رومیزی:

دستگاه های صنعتی رومیزی-آزمایشگاهی کاربرد فراوان در در مشاغل مختلف دارند. گاهی از این دستگاه های آسیاب در عطاری ها برای تولید پودر ادویه استفاده میشود، گاهی در شیرینی پزی های و کارگاه های خانگی برای آسیاب گندم جو یا شکر. این توع از آسیاب های تجاری و آزمایشگاهی در آزمایشگاه های کارخانجات کاربرد فراوان دارند. بوسیله این دستگاه آسیاب در تحقیق و توسعه یا تست مواد غذایی، دارویی، شیمیایی استفاده میشود. همچنین شما میتوانید برای طرح پایلوت کارخانجات از این دستگاه ها استفاده نموده و قبل از صنعتی سازی و خرید دستگاه آسیاب بزرگتر تحقیقات میدانی خود را کامل نمایید.

دایره موادی که با این دستگاه های آسیاب پودر میگردند بسیار زیاد است در ادامه به چند مورد میپردازیم: مورد اول آسیاب جهت کاتالیزور اگزوز خودرو ها و مواد شیمیایی در حد کم و کارآفرینی. مورد دوم آسیاب ادویه جات در منزل یا عطاری شامل: آسیاب زردچوبه، آسیاب فلفل، اسباب زنجبیل و اسیاب برای گیاهان دارویی و داروسازی ها. مورد سوم آسیاب مواد معدنی در حجم کم آزمایشگاهی برای تست های کیفیت یا طرح های پایلوت.

۲-خرید دستگاه آسیاب صنعتی سه فاز در اصفهان

(دستگاه آسیاب کارخانه ها و کارگاه تولید):

خرید آسیاب صنعتی سه فاز در اصفهان

آسیاب صنعتی برای تولید انبوه کارخانجات و گارگاه

نحوه آسیاب های صنعتی سه فاز بزرگ در اصفهان بصورت سفارشی سازی میباشد. زمان تولید هر دستگاه صنعتی، ، بین دوهفته تا دوماه خواهد بود(بسته به سایز و میزان سفارشات). مشتریان آسیاب صنعتی در اصفهان میتوانند به دفتر شرکت مراجعه کنند. در اصفهان قرارداد خود را دریافت نموده و وجه های لازم جهت ساخت را پرداخت کنند. پس از آماده شدن دستگاه آسیاب، با توجه به درخواست دستگاه آسیاب صنعتی به کارخانه یا کارگاه ارسال میگردد. امکان تست دستگاه آسیاب برای مشتریان پس از آماده سازی قبل از ارسال، فراهم است.

 

کاربرد دستگاه آسیاب صنعتی سه فاز کارخانه و گارگاه ها:

در یوزیران دستگاه های اسیاب را برای مشاغل مختلف بصورت تخصصی میسازیم . مشتریان قادر هستند که جنس و ظرفیت دستگاه آسیاب را انتخاب نموده و برای ساخت سفارش دهند.

انواع مختلفی از دستگاه های صنعتی برای کاربرد های متفاوت وجود دارد که ما در این مقاله سعی میکنیم به تعدادی از آنها اشاره کنیم: مورد اول آسیاب صنایع غذایی و دارویی، مانند آسیاب برای گندم و جو، ادویه جات  سخت و خشک مانند زردچوبه و زنجبیل بایستی آسیابی از بدنه استیل و فن های خنک کننده به همراه سیکلون و بگ فیلتر استفاده گردد.
مورد دوم: آسیاب مواد غذایی یا داروئی با چربی یا رطوبت ۵-۱۰درصد با استفاده از دستگاه های خاص برشی امکان پدیر است. مورد سوم: آسیاب مواد معدنی و شیمیایی مانند آسیاب بتونیت، آسیاب کربنات کلسیم و…مورد چهارم: آسیاب صنعتی شکر برای کارخانجات کیک و بیسکوئیت و آسیاب شیرینی پزی ها.