آسیاب صنعتی: بهترین قیمت اسیاب نیمه صنعتی، خرید آسیاب صنعتی در اصفهان و ایران، اسیاب مواد معدنی و شیمیایی | آسیاب برقی صنعتی کوچک و بزرگ ادویه عطاری و شکر

دستگاه آسیاب برنج

دستگاه آسیاب برنج

دستگاه آسیاب برنج دستگاه آسیاب برنج صنعتی و خانگی از محصولات دیگر یوز صنعت ویدا (یوزیران) است. دستگاه اسیاب برنج، برنج را پردازش می کند تا آرد برنج مناسب برای نان برنجی ، بیسکویت و کیک و یا تغلیظ کننده سوپ و خورشت تولید شود. اگر قصد خرید دستگاه آسیاب برنج را دارید، با مطالعه این مقاله خرید مطمئن تر و آگاه تری در پیش رو دارید.آرد برنج (همچنین پودر برنج ) نوعی آرد است که از برنج پودر شده شده تهیه می شود. با نشاسته برنج متفاوت است. آرد برنج یک جایگزین رایج برای آرد گندم است. همچنین به عنوان یک عامل غلیظ کننده در دستور العمل پخت سوپ و خورشت استفاده می شود.

آرد برنج ممکن است از برنج سفید یا برنج قهوه ای تهیه شود. برای تهیه آرد، پوسته برنج یا شلتوک را جدا می کنند و برنج خام به دست می آید و سپس آرد می شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه نمایید.

 

پیشرفت تکنولوژی باعث استفاده از انرژی برق بجای نیروی باد، آب یا حیوانات با وسایل مکانیکی یا سنگی در اسیاب شده است.اکنون با دستگاه های حرفه ای و پیشرفته این عمل بسیار ساده و کم هزینه است. انواع اسیاب برنج برقی است. بدون دخالت دست و انجام کار در کمترین زمان، ممکن نموده است.

آیا از کاربرد انواع آسیاب برنج مطلعید؟ در صنعت غذایی دستگاه آرد برنج یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها به شمار می رود، برای اسیاب ادویه جات و برنج یا حتی گندم و جو معمولا مورد استفاده قرار می گیرند.

عکس اسیاب صنعتی برنج

آسیاب پین میل برنج و گندم

 

انواع دستگاه آسیاب برنج | انواع دستگاه اسیاب برنج

دستگاه‌ آسیاب برنج دستگاهی است که پودر کردن برنج و تولید آرد به کار می رود. دستگاه اسیاب برنج دارای دو نوع دستگاه آسیاب رومیزی (دستگاه حرفه ای عطاری) و دستگاه آسیاب صنعتی است. هرکدام از نظر ابعاد، مکانیزم، ظرفیت خروجی و مصرف برق متفاوت است.

بسیاری از خانم ها جهت خود اشتغالی تهیه دستگاه آرد برنج به تولید پودر های غذایی (ادویه، گندم، برنج) و بسته بندی آن ها روی می آورند. شغل ارد کردن و بسته بندی بسیار پرکار برد و پر درآمد است.

 

اگر قصد خرید دستگاه آسیاب برنج را دارید با کارشناسان ما برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

مشاوره یوزیران برای خرید دستگاه آسیاب گندم

استفاده از دستگاه‌ آسیاب حرفه ای برای برنج کیفیت نهایی محصول را بالا می‌برد. آرد برنج یکدست و خنک تحویل می‌دهد. نتیجه استفاده از این آسیاب کاملا مورد رضایت است. سود دهی بالا دارد.

 

مشخصات دستگاه آسیاب برنج صنعتی

دستگاه آسیاب برنج صنعتی قابل استفاده برای حجم بالاتری از برنج است. جنس بدنه آنها معمولا از استیل یا آهن می باشد. تیغه ی طراحی شده برای این دستگاه ها از جنس پره ای و یا دیسکی است. هر مدل دستگاه بصورت سفارشی سازی ظرفیت و مکانیزم متفاوتی تولید دارند. به طور کلی قیمت آسیاب برنج در مدل های صعتی بالاتر از مدل های آزمایشگاهی و رومیزی است.

دستگاه های اسیاب برنج صنعتی یوزیران ،در مدل ها ، ابعاد ، قدرت و مکانیزم های مختلف ساخته میشود.
اسیاب ها از نظر ابعاد متفاوت هستند. آسیاب نیمه صنعتی برنج در دو بعد متوسط  رومیزی موجودند که از ۲۰ کیلو در روز تا ۱۰۰ کیلو توسط توری تعیین سایز دانه های اسیابی را انجام می دهند.
آسیاب صنعتی برنج دارای مدل های متنوع و مختلف در مقیاس های کوچک، بزرگ و کسب و کار های بزرگ از ۱۰۰ کیلو در ساعت تا ۱ تن در ساعت خروجی آرد دارد. کیفیت ساخت اسیاب های صنعتی برنج بسیار بالاتر از دستگاه های دیگر است.
در آسیاب صنعتی برنج ابتدا برنج را به مخزن بارریز وارد میکنیم. با تنظیم درب فیدر میزان ورود به دستگاه را مشخص مینماییم. برنج در دستگاه صنعتی وارد میشود. مواد توسط نیرو فن خنک می شوند. و بعد از به سایز رسیدن از دستگاه خارج خواهند شد. سپس به همراه باد وارد سایکلون( سیکلون) می شوند و آرد از باد جدا می شود. باد به همراه غبارات وارد بگ فیلتر دستگاه میشود. نیروی باد خنثی میگردد.

پره تیغه‌ها و دیسک های اسیاب برنج نیازی به تیز کردن ندارد و سالیان سال کاربرد خواهند داشت.

مهم‌ترین ویژگی انواع دستگاه‌ آسیاب برنج برقی، کیفیت بالای این دستگاه‌هاست که یک کار بدون نقص را تحویل می گیرید.

 

آسیاب برنج

عکس دستگاه های اسیاب عطاری برنج –رومیزی – و نیمه صنعتی

دستگاه آسیاب برنج صنعتی و خانگی برای آرد خانگی یا مغازه شیرینی پزی

دستگاه آسیاب برنج خانگی، مغازه چگونه کار میکند؟ و برای چه مصارفی استفاده می شود؟
دستگاه های رومیزی برنج با نوع صنعتی کارخانه متفاوت است. کاربرد این دستگاه های همگی یکی میباشد. هدف آنها تهیه آرد برنج با بهترین کیفیت است. کیفیت دستگاه اسیاب برنج خانگی هم بسیار بالا است و با تیغه‌های بسیار کاربردی آن می‌توان علاوه بر برنج، ادویه جات، گندم، جو و ذرت را نیز به اندازه‌ی دلخواه و البته در حجم کمتر آرد کرد.

حمل و نقل آسان این دستگاه باعث گردیده که بتوانید به راحتی آن را به محل مورد نظر خود انتقال دهید و جا به جا کنید. داخل کابینت گذاشته و بر روی میز کار بگذارید.
نحوه استفاده از دستگاه بسیار ساده است و همه در هر مکانی از خانه تا مغازه و آزمایشگاه با هر درجه از علمی میتوانند استفاده کنند.

جهت آشنایی بیشتر مشخصات، قیمت و خرید دستگاه آسیاب برنج، کارشناسان ما بصورت رایگان مشاور شما هستند.

خرید دستگاه آسیاب آرد برنج

منبع انگلیسی