آسیاب صنعتی: بهترین قیمت اسیاب نیمه صنعتی، خرید آسیاب صنعتی در اصفهان و ایران، اسیاب مواد معدنی و شیمیایی | آسیاب برقی صنعتی کوچک و بزرگ ادویه عطاری و شکر

آسیاب صنعتی در تهران

خرید آسیاب صنعتی در تهران

خرید انواع آسیاب صنعتی و نحوه سفارش آسیاب در تهران

در این مقاله به نحوه خرید آسیاب صنعتی در تهران، برای مشتریان تهرانی میپردازیم. مدت زمان آماده شدن هردستگاه آسیاب فروش رفته را بررسی، نحوه پرداخت قیمت اسیاب صنعتی در تهران را بیان خواهیم کرد.

انواع دستگاه ها آسیاب صنعتی به دو دسته زیر تقسیم میگردند:

۱-آسیاب صنعتی سه فاز(سفارشی ساز) جهت کارخانه ها
۲-آسیاب آزمایشگاهی-تجاری تک فاز جهت مشاغل خانگی یا مغازه ها و آزمایشگاه ها

در ابتدا ما به روش خرید دستگاه آسیاب صنعتی بزرگ سه فاز در تهران میپردازیم. سپس به سراغ فروش آسیاب های تک فاز صنعتی در تهران میرویم.

۱-نحوه خرید آسیاب صنعتی سه فاز(سفارشی ساز) جهت کارخانه ها در تهران از یوزیران

آسیاب های صنعتی سه فاز بزرگ جهت تولید انبوه استفاده میگردند. معمولا مشتریان این دستگاه آسیاب صنعتی کارخانجات واقع در شهرک های صنعتی تهران هستند. دستگاه های اسیاب سه فاز را در انواع مختلف برای کاربرد های متفاوت می سازیم. از دستگاه آسیاب صنعتی برا پودر کردن، خرد کردن هر آنچه در صنعت نیاز است استفاده میکنند. این مواد میتوانند مصارف غذایی، دارویی، شیمیایی و معدنی داشته باشند.

 

مراحل خرید آسیاب صنعتی سه فاز در تهران:

۱-۱ شما با داشتن اطلاعات نوع مواد، سختی، سایز اولیه و سایز نهایی میکرونیزه دستگاه آسیاب مورد نیاز خود را به وسیله مشاوران تخصصی یوزیران پیدا کنید.

۱-۲ قیمت دستگاه آسیاب محاسبه و نحوه تحویل در تهران توافق میشود.

۱-۳ قرارداد تنظیم و برای شما ارسال میشود.

۱-۴ پس از امضا طرفین و پرداخت وجه های لازم دستگاه طبق اطلاع قبلی در قرارداد طی ۲هفته تا۲ماه شروع به ساخت میگردد.

۱-۵ ساخت دستگاه و امکان تست مواد با دستگاه خود قبل از ارسال را خواهید داشت.

 

انواع دستگاه های آسیاب صنعتی سفارشی ساز توسط یوزیران:

۱-آسیاب پین میل

۲-آسیاب پره ای چکشی

۳-آسیاب صنعتی قهوه

۴- آسیاب شکر و مواد معدنی

۵-آسیاب پلیمر پیشرفته

۲-نحوه خرید آسیاب تجاری آزمایشگاهی جهت مشاغل خانگی و مغازه یا آزمایشگاه در تهران از یوزیران

این توع از آسیاب ها کوچک و تک فاز هستند. کاربرد ها فراوانی در صنایع کوچک و کارآفرینی دارند. بصورت انبوه تولید گشته و همواره موجود هستند. معمولا از این نوع دستگاه ها در آزمایشگاه های کارخانجات استفاده میشود. مشتریان عمده این دستگاه ها بانوان یا مشاغل خانگی در رابطه با پودر ادویه خانگی یا عطاری ها و شیرینی پزی هاست. شما میتوانید با به دو روش آنلاین یا تلفنی این دستگاه های آسیاب را از خانه یا مغازه خود در تهران خرید نمایید. حداکثر زمان ارسال این دستگاه ها یک روز میباشد. طی دوروز دستگاه در محل شما تحویل خواهد شد.

روش آنلاین: مراجعه به فروشگاه سایت یوزیران بر روی این لینک کیلک کنید.

روش تلفنی: با تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۶۴۱۴۲۵ یا ۰۳۱۳۵۵۷۲۱۶۱ و دادن اطلاعات پیش فاکتور دستگاه را دریافت و پس از پرداخت دستگاه طی یک روز برای شما ارسال میشود. و مدت زمان تحویل دستگاه آسیاب در تهران نهایتا دوروز خواهد بود.

شماره کارخانه یوزیران

شماره دفتر آسیاب یوزیران

شماره همراه یوزیران