آسیاب صنعتی: بهترین قیمت اسیاب نیمه صنعتی، خرید آسیاب صنعتی در اصفهان و ایران، اسیاب مواد معدنی و شیمیایی | آسیاب برقی صنعتی کوچک و بزرگ ادویه عطاری و شکر

قیمت آسیاب برقی صنعتی کوچک

بررسی انواع آسیاب برقی صنعتی کوچک برق مصرفی تک فاز. تفاوت دستگاه اسیاب برقی صنعتی کوچک با خرد کن خانگی. بررسی انواع متفاوت دستگاه برقی صنعتی کوچک از نظر مکانیزم و کارکرد را خواهیم داشت. سپس با اتصال به لینک فروشگاه میتوانید از قیمت روز آسیاب صنعتی با خبر شوید.

عنوان سر فصل ها:

آسیاب برقی چیست؟

تفاوت آسیاب برقی خانگی با آسیاب صنعتی کوچک

انواع آسیاب برقی از نظر مکانیزم و نوع عملکرد

قیمت آسیاب برقی صنعتی امروز

 

آسیاب برقی چیست؟

به دستگاه خرد کننده مواد جامد که نیروی محرکه خود را از برق میگیرد، آسیاب برقی گویند. از دستگاه آسیاب به منظور خرد کردن، پودر کردن و قطعه قطعه کردن مواد استفاده می شود. در اصل ما آسیاب های فراوانی داریم که با استفاده زا نیرو های باد (آسیاب بادی) نیروی آب (آسیاب آبی) یا حیوانات یا انسان بکار می افتند. در این مقاله صرفا به موضوع آسیاب با نیروی الکتریکی در مقیاس کوچک و تکفاز خواهیم پرداخت.

 

تفاوت اسیاب برقی خانگی با صنعتی کوچک

دستگاه اسیاب خانگی، معمولا با مخزن های کوچک جدا شونده (۵۰گرم مواد) تولید و عرضه می شوند. موتور های برقی استفاده شده در این دستگاه ها حداکثر گشتاور ۱۰هزار دور در دقیقه را تامین میکند. مخزن آسیاب خانگی معمولا از جنس پلاستیک یا شیشه است. تیغه هایی کوچک و نازک استیل به شکل ( ˜ ) دارند. در آسیاب های صنعتی رومیزی معمولا با موتور های دور بالا (High Speed) با دور ۲۵۰۰۰تا۲۸۰۰۰ بر دقیقه سر و کار داریم. جنس مخزن این دستگاه های آسیاب از استیل، آلومینیوم یا آهن(بسته به نوع کاربرد) است. مخزن این دستگاه ها از لحاظ ایمنی بدلیل دور بالای موتور بر روی پایه پیچ و ست گردیده است.

در نتیجه: تفاوت آسیاب خانگی با نوع صنعتی کوچک خود از نظر جنس بدنه، نوع موتور و جنس تیغه و ظرفیت بالاتر مخزن و بالطبع قدرت خردایشی بسیار بالاتر است.

 

انواع آسیاب الکتریکی از نظر مکانیزم و نوع عملکرد:

آسیاب های برقی صنعتی کوچک به دو دسته عمده: ۱- آسیاب مخزنی ۲- آسیاب حرفه ای ورودی خروجی دار تقسیم بندی می شوند.

 

۱- دستگاه آسیاب رومیزی مخزنی:

دستگاه های مخزن دار از لحاظ مکانیزم عملکرد به آسیاب برقی خانگی شباهت بسیار دارند. به این نوع آسیاب ها آسیاب تیغه ای هم گفته میشود. روش عملکرد این دستگاه های آسیاب برقی رومیزی تکفاز خردایش توسط تیغه در مخزن بسته است. بدین که: به میزان مناسب پر می شوند. درب مخزن را بسته عمل خردایش را آغاز و سپس مخزن را تخلیه میکنیم.

دستگاه های آسیاب مخزن دار تیغه ای به دو شکل ثابت و متحرک تقسیم می شوند. بهتر است از مدل های متحرک که به نام های آسیاب گهواره ای، یا آسیاب الاکلنگی یا مفصلی شناخته می شود استفاده گردد. مزیت آسیاب مخزنی متحرک در خالی و پر نمودن آسان و امکان حرکت در حین عمل اسیاب (در نتیجه پودر بهتر و یکدست تر) است.

مزایای آسیاب صنعتی رومیزی مخزنی:

خردایش اکثر مواد جامد و عدم حساسیت به مرطوب بودن و روغنی بودن دانه ها.
آسیاب کردن مواد تا درجات بسیار ریز. بدلیل بسته بودم و عدم امکان خروج مواد در حین آسیاب.
برق مصرفی تکفاز اسیاب و امکان استفاده در منزل.

 

معایب اسیاب صنعتی رومیزی مخزنی:

نیاز به الک کردن مواد رد برخی از مواد.
حساسیت بیشتر به سختی مواد به نسبت ورودی خروجی.
خرابی بیشتر در بولبرینگ دستگاه به علت وجود حجم همیشکی بر روی تیغه و همچنین امکان ورود مواد به بولبرینگ بر اثر ماندگی در مخزن و بسیار ریز شدن.

 

عکس آسیاب برقی صنعتی کوچک رومیزی مخزنی تیغه ای مدل گهواره ای الاکلنگی مفصلی:

آسیاب برقی صنعتی کوچک رومیزی مخزنی تیغه ای مدل گهواره ای الاکلنگی مفصلی

قیمت و خرید آسیاب صنعتی UI-124

خرید و قیمت آسیاب ۳۰۰۰A

ورود به صفحه خرید آسیاب ۲۰۰۰A

لینک خرید آسیاب برقی UI-118

قیمت آسیاب Stone 350

 

۲- دستگاه آسیاب حرفه ای ورودی خروجی دار کوچک:

دستگاه های آسیاب حرفه ای صنعتی کوچک برقی ورودی خروجی دار نمونه های کوچک شده آسیاب بزرگ کارخانجات است. دستگاه برقی خرفه ای ورودی خروجی دار مجهز به توری است. مواد یک دست بدست آید. در این دستگاه نیاز به الک کردن نیست. مواد بعد از سایز شدن به داخل کیسه میریزد. آسیاب حرفه ای برای مواد سخت و خشک کارکرد مناسبی دارد.

مزایای آسیاب ورودی خروجی رومیزی تکفاز کوچک:

خروجی یکدست و عدم نیاز به الک.
استهلاک پایین در مواد سخت و خشک.
وجود توری هایی با سایز متفاوت.

 

معایب اسیاب ورودی خروجی رومیزی تکفاز کوچک:

عدم آسیاب مواد مرطوب و دانه های چرب.
قیمت بالاتر به نسبت آسیاب های مخزنی به دلیل تکنولوژی ساخت بالاتر.

عکس آسیاب برقی رومیزی صنعتی UI-121

عکس آسیاب برقی صنعتی عطاری ورودی خروجی

 

کلیک نمایید: قیمت و خرید آسیاب حرفه ای صنعتی کوچک مدل UI-121 

نحوه خرید و قیمت آسیاب برقی صنعتی:

برای مشاهده مشخصات، قیمت و خرید کلیه دستگاه های آسیاب صنعتی کوچک و بزرگ از منو وارد محصولات شوید. هرکدام از محصولات را جداگانه بررسی نمایید. در صورت نیاز به مشاوره با همکاران ما توسط شماره تلفن های زیر و همچنین شبکه ها اجتماعی یوزیران در ارتباط باشید.

لینک به محصولات آسیاب صنعتی

پیوستن به اینستاگرام یوزیران

ورود به کانال ایتا

پیوستن به کانال تلگرام

مشاوره یوزیران برای خرید دستگاه آسیاب